Koszyk
0 produkt(y)
Koszyk jest pusty
Koszt dostawy produktów jest uzależniony od wartości zamówienia, sposobu płatności i metody odbioru.
Dostawa DHL:
Dostawa kurierem InPost pod wskazany adres:
Dostawa do InPost Paczkomaty 24/7 (dostępna dla wybranych kategorii produktów i dla zamówień nie przekraczających 30 kg):
Największa i stale rozwijająca się sieć Paczkomatów w Polsce z możliwością odbierania przesyłek nadanych za pobraniem.
Dostawa do paczkomatów jest dedykowana wybranym kategoriom produktów – karma sucha i mokra dla psa i kota, przysmaki dla psów i kotów oraz małych zwierzaków. W momencie kiedy w koszyku znajdzie się produkt z innej kategorii – dostawa automatycznie zniknie z listy sposobów dostawy.
Poczta Polska - Odbiór w Punkcie (dostępna dla wybranych kategorii produktów i dla zamówień nie przekraczających 30 kg):
To wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych czynności. Do dyspozycji jest ponad 10 000 punktów odbioru: placówki i automaty pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCHu.
Odbiór w Punkcie jest dedykowany wybranym kategoriom produktów – karma sucha i mokra dla psa
i kota, przysmaki dla psów i kotów oraz małych zwierzaków. W momencie kiedy w koszyku znajdzie się produkt z innej kategorii – dostawa automatycznie zniknie z listy sposobów dostawy.
W przypadku PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM do kosztu dostawy doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 3 zł niezależnie od wyboru firmy kurierskiej. W przypadku wyboru Poczta Polska - Obiór w Punkcie nie ma możliwości płatności przy odbiorze.
Czas dostawy Towaru realizowanej przez firmę kurierską wynosi maksymalnie 48 godzin (liczą się godziny wypadające w dni robocze), od chwili wydania Towaru firmie kurierskiej. Odbiór paczki należy pokwitować u kuriera (na piśmie lub w formie elektronicznej). W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier pozostawia awizo z określonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki. Możesz również odebrać paczkę osobiście z centrali firmy kurierskiej, której adres również znajdziesz na druku awizo. Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w centrali kurierskiej wynosi 7 dni roboczych, licząc od drugiej próby doręczenia. Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od odbiorcy, kurier zwraca do nas przesyłkę.
Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.
Maksymalna waga paczki, jaką możemy wysłać, wynosi 31 kg. Wszystkie zamówienia z produktami o łącznej wadze powyżej 31 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach, w zależności od wagi. W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej na pokrycie dodatkowych kosztów. Opłata ta wynosi 9 zł za każdą dodatkową paczkę.