Nr 1 2021
według Ceneo
WYSYŁKA GRATIS!
Zamówienia od 99zł!
Najnowsze artykuły na blogu:

Dodatkowe ubezpieczenie paczki w Fera.pl

Ubezpieczenie paczki to rozwiązanie, dzięki któremu ograniczymy sobie stresu, zaoszczędzimy czas i zyskamy pewność, że nie dotkną nas konsekwencje związane z uszkodzeniem lub zagubieniem przesyłki.

Każdego dnia wysyłamy ogromne ilości paczek za pośrednictwem firm kurierskich. W skali całego kraju, przez ręce kurierów przechodzą niewyobrażalne ilości przesyłek, dlatego mimo zachowania nawet najwyższej staranności czasem dochodzi do uszkodzenia lub zagubienia przesyłki. Przeczytaj, co możesz zrobić – aby na własnej skórze nie odczuwać konsekwencji takiego zdarzenia.

 

Ubezpieczenie paczek w Fera.pl

 

Co się stanie, gdy kurier nie dostarczy paczki na czas?

Z naszego doświadczenia wynika, że z reguły paczki docierają do adresata zgodnie z naszym zapewnieniem w koszyku – podczas wyboru metody dostawy. Na bieżąco monitorujemy sytuację i jeżeli są powody, że paczka może iść dłużej niż powinna np. z powodu świąt – staramy się o tym ostrzegać. Niemniej jednak może zdarzyć się sytuacja, że z jakiegoś powodu paczka nie jest dostarczana tak szybko, jak być powinna. W tej sytuacji zalecamy najlepiej kontakt bezpośrednio z firmą kurierską, a w przypadku poważniejszych problemów także interweniujemy u przewoźników. W większości przypadków paczka odnajduje się na magazynie firmy kurierskiej i jest dostarczona tak szybko, jak to możliwe. Wbrew obiegowej opinii paczki giną rzadko – ich droga jest z reguły łatwa do prześledzenia, a obecność monitoringu w magazynach pozwala w prosty i bezsprzeczny sposób zweryfikować faktyczny stan rzeczy.

Paczki zgłoszone jako „zaginione” najczęściej odnajdują się… u sąsiadów, gdzie kurierzy zwykli je zostawiać niestety często nie informując o tym adresata.

 

Dodatkowe ubezpieczenie paczek.

 

Zniszczona paczka – co robić?

Mimo naszej staranności i pakowania zamówienia tak, aby dotarło w dobrym stanie do adresata, zdarzają się uszkodzenia paczki lub jej zawartości. Najlepiej, jeżeli zostanie to zgłoszone bezpośrednio kurierowi po otrzymaniu przesyłki, który sporządzi stosowny raport i od razu odbierze zniszczoną paczkę. Jeżeli jednak otwieramy paczkę później, to należy udokumentować uszkodzenia aparatem fotograficznym i przekazać niezwłocznie nam taką informację. My ze swojej strony przekazujemy taką informację do przewoźnika i czekamy na jej rozpatrzenie. Niestety czas rozpatrzenia takiej reklamacji jest zależny od regulaminu przewoźnika i może wynosić nawet kilka tygodni. Dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji możemy zwrócić klientowi pieniądze za zniszczone zamówienie lub wysłać ponownie zamówiony towar.

 

 

Dodatkowe ubezpieczenie paczki

Uszkodzona lub zgubiona paczka to sytuacje, które nie są komfortowe ani dla nas, ani tym bardziej dla klienta. Niestety – jako sklep – nie mamy na to wpływu, ale mamy rozwiązanie, które zminimalizuje nieprzyjemne skutki takiego wydarzenia – ochronę paczki.

Na czym to polega? Po wykupieniu takiego ubezpieczenia klient zyskuje gwarancję, że w sytuacji uszkodzenia lub utraty przesyłki nie będzie musiał czekać na załatwienie sprawy w terminie ustawowym. Wystarczy, że w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia, klient zgłosi się do nas i udokumentuje utraconą lub uszkodzoną przesyłkę, a my priorytetowo zajmiemy się zamówieniem.



 

Sprawdź w fera.pl i wybierz dodatkowe ubezpieczenie w koszyku

Komentarze

Nie znaleziono żadnych opinii

Nowa wiadomość